۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - جان خدا چه رسمه ی همه دنیا , نامردیه هرچی مرد پهلونه زندونه, اره زندونی من بی ملاقی من دره, کمه جان برار هنجر زخمی مه ...
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - جان خدا چه رسمیه همه دنیا نامردیه هرچی مردو پهلوونه زندونیه mp3 با کیفیت عالی. دانلود جان ... دانلود آهنگ جان خدا از رضا غلامی و میثم شیخی - شمال موزیک.
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - دانلود آهنگ جان خدا چه رسمیه از رضا غلامی و میثم شیخی با لینک مستقیم - کیفیت 320 پخش اختصاصی از سایت ناکامان همراه با متن ترانه غمگین ...
دانلود آهنگ جان خدا چه رسمیه از رضا غلامی و میثم شیخی با لینک مستقیم – کیفیت 320. پخش اختصاصی از سایت ناکامان. همراه با متن ترانه غمگین شمالی مازندرانی :.
    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - بوته ی یاس بابا جون هنوز گوشه ی باغچه توی گلدونه عطرش پیچیده تا هفت تا خونه خودش کجاهاس ؟ خدا می دونه … می رن آدما از اونا فقط خاطره هاشون به جا می ...
     
    آدم باش, ََََAli said: خدایا بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است . ... تو میدانی و همه میدانند که من سراپایم مملو از عشق به تو و آزادی تو و سلامت تو بوده است، و هست ... حرف هایی هست برای نگفتن ،و ارزش واقعی هر کسی به اندازه ی حرف هایی است که برای ... خدا و انسان و عشق ، این است امانتی که بر دوش ما سنگینی می کند. .... افتاده باشم و جان داده باشم.
     
      اگه همه ی عالم قصد ضرر رساندن به تورا داشته باشند و خدا نخواهد انها نمی توانند .... پس . .... از نو دوباره رسم کن،تصویر را باور نکن .... خدا جون چرا وقتی آدم ها رو بیشتر می شناسی تنهاییت دلچسب تر میشه ؟ .... همراه یک آهنگ دلنشین و به خودم میگویم : ... بزرگی میگفت : کسی وارد بهشت آخرت میشه که تو دنیا هم مثل بهشتی ها زندگی کرده .
       
        ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - در کعبه اگر دل سوی غیر است تو را, طاعت همه فسق و کعبه دَیر است تو را. ور دل به خدا و ساکن میکده‌ای, می نوش که عاقبت به خیر است تو را ... تا درد رسید چشم خونخوار تو را, خواهم که کُشد جان من آزار تو را. یا رب که ز چشم زخم دوران هرگز, دردی نرسد ..... آلودهٔ دنیا جگرش ریش ترست, آسوده‌ترست هر که درویش ترست. هر خر که برو ...
          ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - خلایق هر یکی صد بار پرسند, تو که جان و دلی یکبار واپرس .... وصالت گر مرا گردد میسر, همه روزم شود چون عید نوروز ..... خدا دونه که در دنیای فانی, بغیر عشق ته کاری ندارم ..... همین بی رسم عشق و عشقبازی, که گستاخانه آیند و ته بینند ...
            ... مغان گوید که سالک بی‌خبر نبود ز راه و رسم منزل‌ها شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین هایل کجا دانند حال ما سبکباران ساحل‌ها همه کارم ز خود کامی به بدنامی کشید ... غایب مشو حافظ متی ما تلق من تهوی دع الدنیا و اهملها غزل ۲ صلاح کار کجا و من خراب کجا ... است جانا که به عاشقان نمودی دل و جان فدای رویت بنما عذار ما را به خدا که جرعه‌ای ده تو به ...
            در این ساعت رسانه آپ موزیک نوحه این گل را به رسم هدیه از میثم مطیعی را برای شما کاربران اماده کرده است ... دانلود از آپ موزیک نیم بها ( نصف حجم هر آهنگ ) از حجم مصرفی شما محاسبه میشود ... لطفا به جای کلمه ی آهنگ از “مداحی” استفاده کنید. ... سلام،از حضرت زینب (س) علیها مدد میگیریم برای جهاد در راه خدا،جهاد با جان اگرنتوانیم،یک جهاد دیگر ...
            رسم و عادت رندیست، از رسوم بگذشتن ... این شعر را چه کسی در کدام آهنگ خوانده است؟ ..... ناشناس جان تو که هم هشیار ی و هم همیشه بیداری و هم حق به جانب داری ، لا اقل ... داشته باشند که شکر خدا با توضیحی که آقای خراسانی دادند ایشان را از این الفاظ مبرا میکند ... حجاب ظلمانی استعاره از دنیا هست بر استناد به بیت بالا که شیخ بهایی از حافظ ...
            متن غزل گنجور شاهد است که سعدی جور دیگری دنیا را می‌دیده است: ..... و آنرا مرحوم احمد ظاهر آواز خوان مشهور افغانستان در آهنگ خود گنجانیده است ... گر بیایی دهمت جان ور نیایی کشدم غم و… ... همه ی پنجره ها پر شده از شوق تماشا ... در مکاتب عرفانى، چه ایرانى و چه غیر، شناخت خدا قبل از شناخت کامل خود ممکن نیست ... کانال رسمی گنجور در تلگرام.
            رتبه: ۴٫۵
            ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - تب Explore این امکان را به تفکیک شهر در کشورهای مختلف دنیا به شما می‌دهد. .... سلام من ی فیلمی دارم از اهنگش خوشم اومده اما خارجیه و نمیتونم تشخیص بدم تو اون موزیک ... میثم جان تیتراژ پایانی یا تیتراژ اول فیلم‌رو نگاه کن اسم خواننده رو ... متر از همه ولی دیگ بکش دور من خط) اگه اسم خواننده یا اهنگ رو بلدین لطفا بیاین ...
            ۲۱ آذر ۱۳۸۹ - او به پیمان با خدا صادقانه ایستاد / تا که دین ماند بجا جان خود برکف نهاد تشنه لب .... با تنی خسته چه رسم جنگ است کاین همه دامن پر از سنگ است ... تنش ازجامه ی کهنه عاری است شطی از خون به کنارش جاری است ... چو ناگه از کمین گه دشمن آمد به فرق او عمودی ز آهن آمد ...... لعن حق بر دشمنت رفتی از دنیا علی یا علی و یا علی (2)
            کنم ای خدا همه ی داراییم و جانم فدای تو کجا هستی که موهایت را شانه کنم و برایت شیر ... را نجس خوانده است که که درون کثیفی زایده شده اند کرمی که داخل کثیفی به دنیا ..... اکنون وقت آن رسیده که من دالوری کنم یا پیروز شوم یا جان تسلیم کنم. ... عوض کرد و آهنگی تازه خواند و گفت خر برفت و خر برفت و خر برفت با عوض شدن آهنگ همه ی ...
            ۹ آذر ۱۳۹۶ - کربلا رسم کن از گریه کنان شام بگیر! ... ناخدا جان!همه در غیر خدا غرق شدیم. دل خوشی مان همه این است:مسلمان هستیم ... همه ی دغدغه مان این شده: گندم؟ یاسیب ...