۴ اسفند ۱۳۹۶ - نیستی که ببینی چی اومده سرم... . تو منو توی تنهاییام ول کردی... .…” ... این اهنگ متن زیر ویدیو که نوشته هر چقدر دنبالش میگردم فیلتره نمیدونم چرا ...
 
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - دانلود اهنگ بازم دلتنگی زده توی سرم نیستی که ببینی چی اومده سرم تو منو توی تنهاییام ولم کردی , دانلود بازم دلتنگی زده توی سرم , دانلود اهنگ بازم ...
دانلود آهنگ نیستی که ببینی چی اومده سرم , بازم دلتنگی زده توی سرم نیستی که ببینی چی اومده سرم تو منو توی تنهاییام ولم کردی , اهنگ بازم دلتنگی زده توی سرم ...
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ - دانلود اهنگ بازم دلتنگی زده توی سرم نیستی که ببینی چی اومده سرم تو منو توی تنهاییام ولم کردی دانلود اهنگ بازم دلتنگی زده توی سرم نیستی که ...
دانلود اهنگ بازم دلتنگی زده توی سرم نیستی که ببینی چی اومده سرم تو منو توی تنهاییام ولم کردی از سایت ایندکس وار دریافت کنید. دانلود اهنگ بازم دلتنگی زده توی ...
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - دانلود اهنگ بازم دلتنگی زده توی سرم نیستی که ببینی چی اومده سرم تو منو توی تنهاییام ولم کردی , دانلود بازم دلتنگی زده توی سرم , دانلود اهنگ بازم .
دانلود آهنگ دیس لاو جدید با صدای زیبای فرشاد پیکسل با نام دلتنگی با دو ... رد شی تو که عاشقم بودی یهو بدت اومد از چی قصم خوردی به جون من ولی دیدم داری میری.
 
۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - بارگذاری توسطMohammad Amin
Your browser does not currently recognize any of the video formats available. Click here to visit our frequently ...
 
بازمـ دلتنگیـ زدهـ تویـ سرمـ زدهـ تویـ سرمـ نیستیـ ببینیـ چیـ اومدهـ سرمـ چیـ اومدهـ سرمـ آهنگشو میخامـ کسیـ میدونهـ اسمـ خوانندشـ چیهـ؟!
 
نیستی که ببینی چی اومده به سرم. ... فاطمیه 95_زمینه تک_هوا شد ،بازم هوا به سرم _علی مردانی. از کانال هواداران کربلایی علی مردانی · 5:57. ویدیو بعدی ...
در آپارات وارد شوید تا ویدیوهای و کانال‌های بهتری بر اساس سلیقه شما پیشنهاد شود وارد شوید · آپارات در موبایل Windows ,Android ,IOS ...
۸ دی ۱۳۹۵ - دانلود آهنگ حمید رهنورد به نام نیستی ببینی با بالاترین کیفیت Download New Music By Hamid Rahnavard Called Nisti Bebini.
دانلود آهنگ دلتنگی از رامین بی باک. نیستی تو با کار دل من تموم باور ندارم. با تنهاییام نمیسازم نمیشه طاقت بیارم. نیستی تو و زندگی من پاشیده از این همه غم.
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - آهنگ نیستی ببینی دهمین آهنگ از آلبوم پویا بیاتی بنام آدمه و نفسش که در ... نیستی ببینی من یه مریضم که حالش خیلی وخیمه میگم درست میشه میگن خدا کریمه آره خدا کریمه اما تو نیستی ، هرکی یه چیزی میگه رویامو بگیره ... نیستی ببینی خط های دلتنگی این جاده درشته گریه با آهنگ های غمگین منو کشته آخ منو کشته
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - دانلود آهنگ جدید میلاد راستاد دنیای مردگان با لینک مستقیم Download New Music Milad Rastad Donyaye ... چطور دلت اومد اشکِ منو ببینی و بری از منم بدتر شدی آواره و ول ی ... هر جا قدم زدم فقط دیدم صورتتو اعصابم ریخته بهم لعنتی کجایی تو ... از اون روزی که رفتی و منو ول کردی صدای شکستن از تویِ خونه شبا میاد
دانلود آهنگ بیژن بیژنی به نام یا مولا دلم تنگ اومده Download Music Bijan Bijani Ya ... تو نیستی که ببینی چگونه عطر تو در عمق لحظه ها جاریست تو نیستی که .... دریا منو غروب ساحل منو ی جای خالی کجایی که ببینی بی تو کنار آتیش بازم شدم چه حالی ...
دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام سرت چی اومده ... حسین توکلی - سرت چی اومدهآهنگ ... آخه من دورت بگردم نیستی حالم بده قلبت کجاست سرت چی اومده هی رفتی و پشیمون ... عطر تو رو پیرهنمه داره قلبم بد میزنه تو کجا هستی که چشات نزدیک منه تو. ...... کردم که پیش تو بمونم داغونم ؛ اگه بری حالمو میدونم یه دیوونه توی زندونم بی تو نمیتونم ...
    آهنگ جدید رفیقای گلم بیس بند که ترانه رپشو من نوشتم براشون امیدوارم دوست داشته باشین) ... نام خواننده – نام آهنگ, کیفیت, حجم فایل, لینک دانلود .... بجای تو تنهاییو بیکسی منو بیشتر از تو بغل گرفته ..... تنها تو زددگی جدایی نصیبم نشده بود این بلاهم سرم اومد ..... با این همه حرفو حدیث یهو ولم کردی توی این جاده ی بی بندو بار.
      خنده هایی که تلخ می کردم ... ﺧﺴﺘﮕﯽ ﺭﺍ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻟﻢ ﺩﺍﺩﻡ ... یه وقتا که دنبال من نیستی ... هوای تو می افته توی سرم ... با ترانه ای از من و با صدای دوست خوبم امیر حسین زاده عزیز، آهنگ نعیم یحیایی و ... لینک دانلود در سایت تهران موزیک ... یه دختر بچه که دلتنگ میشه ..... فقط اومدم یکی از دوستای شاعر خودم و که به تازگی وبلاگ درست کرده رو به شما ...
      See who's singing “واست میمیرم” .... من برات ترانه می گم تا بدونی که باهاتم تو خوده دلیله ... اگه دنیا بخواد منو تو تنها بمونیم ... توی تنهایی هام فقط به تو فکر می کنم