۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - وای که دلم داریوش / ترانه سرا : اردلان سرفراز / آهنگساز : پرویز مقصدی وای که دلم من مثه یه قطره ... @theashness سلام میشه آهنگ رو برام بفرستین؟
 
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - دانلود اهنگ وای که دلم از داریوش , وای که دلم طاقت دوریتو هیچ نداره داریوش , ولی افسوس تو ز من خیلی دوری میدونم داریوش , ولی افسوس تو زمن خیلی دوری ...
 
من مث یه قطره شبنم میمونم ، عمر من اندازه ی یک نفسه... ترانه : اردلان سرفراز ، آهنگ و تنظیم : پرویز مقصدی.
 
دانلود آهنگ بسیار زیبا و جدید وای که دلم از احمد رضا نبی زاده با لینک دانلود مستقیمدریافت آهنگ های احمد رضا نبی زاده به راحتی در سایت آرت موزیکدانلود.
من مثل ِ یه قطره شبنم میمونم عمر ِ من اندازه ی یک نفسه کسی آتش به وجودم میزنه که برای من عزیزترین کسه وای که دلم طاقت ِ دوریتو هیچ نداره فکر ِ نبودن ِ تو ، اشکمو در ...
اجرای تمرینی آهنگ #وای_که_دلم :اردلان سرفراز/پرویز مقصدی/داریوش ... وای که دلم :داریوش/ اردلان سرفراز/ پرویزمقصدی وای که دل من مث یه قطره شبنم میمونم عمر من اندازه ...
دانلود آهنگ غمگین قدیمی وای که دلم از احمدرضا نبی زاده با لینک مستقیم متن آهنگ من مثه یه قطره شبنم میمونم عمر من اندازه یک نفسه کسی آتش ... دانلود آهنگ ما رو باش از داریوش (دکلمه شهیار قنبری) ... دسته : دانلود آهنگ های احساسی تاریخ : جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶.
آهنگ وای که دلم از احمد رضا نبی زاده من مثل ِ یه قطره شبنم میمونم عمر ِ من اندازه ی یک نفسه کسی آتش به وجودم میزنه که برای من عزیزترین کسه وای که دلم طاقت ِ دوریتو ...
تمرین ترانه " وای که دلم" با اجرای داریوش اقبالی و زنده یاد پرویز مقصدی آهنگ و تنظیم: پرویز مقصدی ترانه سرا: اردلان سرفراز.
۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - دانلود آهنگ جدید احمدرضا نبی زاده با نام وای که دلم با لینک مستقیم به همراه دو کیفیت متفاوت از سایت نسل موزیک.
    ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - دانلود آهنگ جدید احمدرضا نبی زاده به نام وای که دلم Ahmadreza Nabizadeh – Vay Ke Delam موزیک: پرویز مقصدی، شاعر: اردلان سرفراز، تنظیم و ...
      ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - Stream شبگرد | داریوش و پرویز مقصدی - اجرای تمرینی by Amir Bazargani from desktop or your mobile device.
      ۱۸ فروردین ۱۳۹۵
      احمدرضا نبی زاده.....وای که دلم اجرا سال 51. علی منتشر شده در تاریخ ۱۸ فروردین ۱۳۹۵. اهنگ ادامه. اشتراک. دانلود. دانلود ویدیو (۲۳.۶۶ مگابایت) · گزارش تخلف. شبکه‌های ...
       
      ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - دانلود آهنگ وای که دلم با صدای احمدرضا نبی زاده با دو کیفیت و پخش آنلاین در موزیک مند ، دانلود آهنگ احمدرضا نبی زاده به نام وای که دلم.
      آکورد آهنگهای داریوش ... 9, وای که دلم, Download_Link, 18.0KB. 10, یاور همیشه مومن, Download_Link, 60.0KB ... Download_Link. 17.0KB. دانلود فونت Homa2 ...
      ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - دانلود همه آلبوم ها و آهنگ های اجرا شده توسط داریوش ..... وای مرسی از این آهنگای عالی که واسمون گذاشتی من و همسرم عاشق داریوش هستیم به امید روزی ..... باور نمی کنین 15 سال هیچ آهنگی گوش ندادم امشب دلم بدجوری گرفته بود منو بردین به 15 ...
      دانلود آهنگ چه میشه گفت از داریوش + متن آهنگ آهنگ زیبای داریوش به نام چه میشه گفت با لینک ... وای که چقد این دل عاشق بلاس ... کاشکی دلم غصه ی پنهون نداشت خونهء غم ...
      تو یه خورشیدی بلند تویی اون چشمه ی نور منم اون کسی که تا ابد به یادت میمونم وای که دلم طاقت دوریت و هیچ نداره منتظرم کوه و دشت از تو خبر بیاره وای که دلم طاقت